الجمعة، 7 ديسمبر 2007

جديد المواهب

قدم موهبتك للعالم.. باب نحو الشهرة والنجومية


جديد المواهب على بلوج نجوم اف ام

سمر عز الرجال عبد المنعم
متاهلة للتصفيات

(ان جميع الكلمات والاشعار ملك لسمر عز الرجال عبدالمنعم واي نقل او اقتباس يعرض صاحبه للمساءلة القانونية)
النتيجة
ممتازة
15 (60%)
جيدة
6 (24%)
سيئة
4 (16%)


المره الكام
جاى بدموعك تترجانى
جاى تعتذروعايز ترجعلى تانى
طيب قولى المره الكام دى بتترجانى
المره الكام كنت معاك قلب طيب مش انانى
ده انت الوحيد اللى معاه محيت كبريائى
وكل مره كنت انتى اللى بتنسانى
وانا حياتى معاك
كانت ماشيه طبيعى وعادى
تيجى برجعلك بنظره بتقولك مستنياك بتقولها عينى قبل لسانى
لكن اعرف انك سبتى عشان حد تانى
مستنى ايه لما ترجع تلئانى
لا
انا مبئتش فى مكانى وغيرت كمان عنوانى
وبطلت امحى كبريائى

------ ------------------------------------

داويلى جروحى الاول



دويلى جروحى الاول وبعدين اتكلم

لو ادرت تداوى جرح واحد فيهم هجيلك وهسلم

ده انت جرجك فيا علم ومن غلطتى فى اختيارى لازم اتعلم

لو بقلبى حنيت ليك بعقلى بقول اكيد منك تانى هتألم

سامحنى الى يحب ويقول كلمه بحبك لازم يكون قدها

مش يجرح حبيبه ويجى يقول ندمان بعدها

قلبى بيعرف يسامح لكن مبيعرفش ينسى

وجرح منك على جرح علمت قلبى بأيدك يقوى
وكفايه ان قلبى عرف الى علمه يحب علمه ازاى يأسى



------


كنت عايز تبيع و اديك بعت من زمان

وياريتك بعت الرخيص ده انت بعت

الغالى الى اشتراك

ما نصحكش بالروجوع تانى لقلبى

فلبى معتش مستحمل اسأك وخلاص

اكيدلى انه نساك

م ل ع و ن

الحب اللى يجرح فى كرامه انسان

احنا بنحب علشان نتحب ولاعشان

نتهان!

جرحتنى مره وقولت استحمل ده برده

حبيبى ومصدقت لقيته من بين الناس

جرحتنى تانى وقولت معلش مسير

الزعل للنسيان

لكن تغيب وترجعلى بجرح لا كده كتيرانا بشر مش اله والى اتحمله انهارده تانى يوم هكون فيتاه

لما ملائيش حبى يتقابل باحسان

يبقى سبنى من ده حب ولان عمرى

يضيع بلاش

-----------
___________________________________________
___________________________________________


أحمد المصري
النتيجة
ممتاز
14 (58%)
جيد
5 (20%)
سيئ
5 (20%)

متاهل للتصفيات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،،،،،،،،،،،،،،،،


أحلى سلام وأحلى تحية على أحلى بلوج وكل زواره!!!.................أنا أحمد المصرى وبالتحديد من إسكندرية!!!...........مش هطول عليكم بقى!!! قولى لى بس أنا بعرف أكتب ولا لأ!!!!!!!!

وإلى ليه أى تعليق!!!

يا ريت يبعته وما يترددش
kal3ada_7mada@hotmail.com
(ان جميع الكلمات والاشعار ملك لاحمد المصري واي نقل او اقتباس يعرض صاحبه للمساءلة القانونية)
أوعى تفكرى!!

لا متفكريش إنى حقيقى بجد أنا فعلا ممكن أكون حبيتــك!

لا متصدقيش أى كلام أنا قلته ليكى وفكرت كدة أنا رضيتك!

لا متكشريش أنا مش قصدى إن أنا عمرى ما يوم حسيتك!

قلتى أنا عايزة أعيش وحياتك قلتى أنا حستها أنا لما لقيـتك!


كان صعب أقول مفيش أى كلام جوايا ليـــــــــــــــــــكى!

الكلام سهل وكتير وأكتر من حقك أنا إلى عملته ليــــكى!

قلت أنا أيوة معاكى! علشان صعـــــــــــبت عليا عنيكى!

ده بقى ممكن يبقى زنبى معاكـــــــــــى ومع ناس قبليكى!


دلوقتى جاية لية بس تتــــنططى؟! قال يعنى بتظبطى!!!!

كل إلى ضاع فى هواكى!!!

ده لسة برضه مش عايزة تتعلمى!! ماتردى إتـــــكلمى!!!!!!!

مين قال أنا أبقى معاكى؟


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق