السبت، 5 يناير 2008

انا والنجوم وهواك




The image “http://i17.servimg.com/u/f17/11/34/55/64/c7d3c710.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


بالنسبة لحلقات برنامج انا والنجوم وهواك يمكن تحميلها من
جروبنا على الفيس بوك
Our Group On FaceBook


برنامج عن الحب وبكل الحب هنتكلم عن الحب ....
كلام جميل يا اسامة
بس انا اعرف ان البلوج ده بيقراه ناس كتير ومنهم ناس كتير برضو بيشتغلو فالاذاعة
فانا الصراحة قررت اقول بصراحة رايي فبرنامج انا والنجوم وهواك

المميزات :
1- البرنامج فكرته رائعة وحاز على جماهيرية كبيرة ومنهم انا
2-كلام اسامة منير وردوده فعلا ممتازة ويستحق التقدير
3- البرنامج من انجح البرامج الاجتماعية في تاريخ الاذاعة وقد يكون انجحها على الاطلاق
4-تميز اسامة بصوت ممتاز وطبقة صوت قد تكون مثالية لمضمون البرنامج

العيوب :
1-ساعات بحس ان اللي بعض اللي بيتصلو دول متفق معاهم عشان يشعللوها ، والصراحة ناجحيين تماما
2-احيانا المواضيع بتاعة الحلقات بتكون ملهاش لزمة ، فبقترح ان فحالة زي دي تكون الحلقة مفتوحة زي ما بيحصل وبيكون احسن
3-المعاد متاخر وساعات بحس ان اسامة منير بيفصل من التعب
4-احيانا اسمة منير وحاتم منير بيزودوها فالهزار مع بعض ، والصراحة انا ملاحظ انها موضة فكل القنوات المذيعين يهرجو مع بعض ويرمو افيهات ملهاش لزمة نهائي زي الجزيرة والعربية تلاقي الهزار على ودنه ودا تقليد للقنوات الاجنبية وساعات بتوسع اوي منهم


في النهاية البرنامج مجملا ناجح بل رائع وهذا مجرد رايي واراء الناس الذين اعرفهم
رجاء في النهاية يا اسامة ... حاول ان تصل ببرنامجك للتميز المطلق لانك قريب جدا منه



sms : 6162
TEL :
38555022









ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق