الاثنين، 26 نوفمبر 2007

Nogoom FM First Talent اول المواهب على بلوج نجوم اف ام ..اول المتاهلين

طلع اللي عندك واظهر موهبتك للعالم من هنا

عمرو كدا نجح
(اول المتأهلين) ووصل للتصفيات


اولا احب ان انوه ان محتوى هذا المقال ملك للسيد عمرو محمد عبد الرحمن واي نقل او نسخ منه يعرضك للمساءلة القانونية

نتائج التصويت لعمرو
****** ممتاز
28 (36%)
**** جيد جدا
3 (3%)
*** جيد
10 (12%)
** مقبول
8 (10%)
* سيئ
28 (36%)




السلام عليكم ورحمة الله وبركاته,,,,,,


إلى كل إخواتى وصحابى هنا: أنا عمرو محمد عبد الرحمن محسن/19/أنا أمى من إسكندرية وأبويا من القاهرة , عشت طفولتى وإتربيت فى إسكندرية، وفى نفس الوقت كنت ببقى بإتصال دائم بشقتنا فى القاهرة....وبصراحة حبيت القاهرة شوية!! حبيت أعمل تغيير شوية وأقلب! دخلت حقوق عين شمس وقعدت لوحدى هنا فى شقتنا فى مصر الجديدة............الوحدة! طبعا مش هقولكم عليها! (بجد أنا كنت بكلم نفسى!) من بعض الأساليب إلى كنت بتغلب بيها على الزهق اسجل أغانى :) / دى بقى واحدة منهم! طبعا كلكم عارفنها! وأنا عارفها! بس بصراحة بقى لسة مش عارف رأيكم!!!!!!! (على فكرة محدش عندى فالبيت بيطيق يسمع صوتى بتاتاً بتاً بتابيتاً! :) كلهم والله!) ،علشان كدة الله يكون فعون كل إلى هيسمعنى! :)







وأهم حاجة عندى بجد رأيكم!


وأتمنى يوصلنى مهما كان والنبى! :)



يا ريت تتكرموا وتكلمونى أعرف رأيكم بصراحة منكم ونبقى أصحاب!



موبايل: 0124277217
(أو) 0111658996

او قم بترك تعليق
Comment

ميل:
new_amr@hotmail.com



----------------------------------------



ولو فاشل فالغنى! أنا بكتب أغانى فى ناس قالت عليها شغالة! :)




دى حتة من أغنية منهم:





إشترت ولا باعت أيوة لنفســـها
لو نست يوم وخانت مأكيد ذنبــها
دى بكت ولا ضاعت عمرى ما أروحلها
ده فى حفيفة بانت وإزاى أرجعلـــــــــها



ودى من أغنية تانية:





مخلاص ضميرك بقى معدوم

وخلاص قرارى أكيد محسوم

وفى الناس يا بخت إلى ما بتش ظالم وبات مظلوم

دى نهاية الحب إلى ما بنا بتسأل لو كنت أعرف أنســــــــــــــــــــــاك

لا وقال يمكن لو معرفتش تيجى على نفسك عشان أبقى معـــــــــــاك

ده أنا مستنى الرد عشان أقولك صدقنى هيبقى ده أحلى فراق






ودى من أغنية تانية:




إنهاردة العمر عدا بينا أهو أوام جـــــرى
وإلى باع باع خلاص ما يهمنيش لو إشترى
إزاى بقيت عايش كده دى جراحى مابخليهاش تبـان
لو حلمى منى فيوم جرى مجريش وراه بكون جبان


أنا بس عايز ونفسى أعرف إية بس أنا ليا جرى؟




ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ




إيه رأيكم والنبى؟ بعرف أكتب ولا إيه؟!


هتردو عليا؟! زى ما قلتلكم ردوا بالميل أو التليفون!

ومحدش يبخل عليا لو سمحتم إنى أسمع ردودكم! ممكن؟!!



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق